Pääseekö CPS SM-karsintoihin?

25.01.2026

Lauantaina 24.1.2026 Raision keilahallissa ja Sunnuntaina 25.1.2026 Turun keilahallissa klo: 11.00 pelattiin valtakunnansarjan 1 lohkon viimeiset pelit. Vastakkain ottelevat CPS-Kokkola, GH-Rauma, Nasevat-Raisio ja TuWe-Turku

Perjantaina 23.1.2026 klo 14.00 starttasi meidän ajomatkat Turkua päin missä meillä oli varattuna Airbnb asunto. Matkattiin taas kahdella autolla, kun Nipsu ja Sonja lähti Ylivieskasta ja Laura, Milla sekä Pia Kokkolasta. Matkat sujui hyvin. Asunnolle päästyämme lähdimme kauppaan ja söimme iltapalaa sillä aamulla oli heti ensimmäiset pelit. Lauantai alkoi parkkisakoilla. Emme antaneet sen häiritä vaan lähdimme hyvällä fiiliksellä Raision keilahallille. Päätimme pitää kunnon tsempin ja hyvän fiiliksen päällä kävi miten kävi. Kokoonpano oli: Pia, Sonja ja Milla. Tällä poppoolla pelasimme koko päivän. Pelit meni hienosti, voitot tuli kaikista peleistä ja nousimme reiluun johtoon. Illalla menimme syömään yhdessä ja pelasimme vähän pelejä. Sunnuntai aamuna lähdimme samalla motivaatiolla Turun keilahallille. Meillä oli tällä kertaa myös maskotti Manu mukana. Päivän kokoonpano oli: Laura, Nipsu ja Milla jotka pelasivat loppuun asti pelit hienosti. Voitto varmistui tasaisella ja hyvällä pelillä. Voitimme oman lohkomme yli 700 pisteellä! Lähdimme ajelemaan kotiin päin ja pysähdyimme vielä yhdessä syömään ja juhlistamaan hyvää viikonloppua ennen kuin tiet erkanevat. Kaikin puolin jäi hyvä fiilis ja oli kivaa kun kaikki sai pelata viikonlopun aikana. Tästä on hyvä jatkaa ja SM-Liiga karsinnat ovat Tampereella 11.4.2026.

Maskotti Manu
Maskotti Manu
Share
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita